Ενώ κανένας δεν θέλει να αγοράζει πράγματα χωρίς την θέλησή του, είναι μια κοινή εμπειρία για πολλούς. Για μερικούς άτυχους, τα τηλεφωνήματα τηλεμάρκετιγκ είναι συχνά και ανελέητα και μερικές φορές οι αποδέκτες τέτοιων αγορών πέφτουν θύματα οικονομικής απάτης.
Μερικές φορές, αυτό που θέλουμε είναι να πληρώσουμε αυτούς τους ενοχλητικούς πωλητές με το ίδιο νόμισμα. Ο αθώος αλλά εκδικητικός παρακάτω διάλογος είναι μια καλή αρχή. Είναι μια αληθινή ιστορία που κάνει το γύρω του διαδικτύου και οι αναγνώστες της την απολαμβάνουν ατελείωτα!
Εδώ συναντάμε μια ηλικιωμένη που έχει κουραστεί από τους ενοχλητικούς πωλητές και αποφασίζει να διασκεδάσει λίγο αλλά και να τους δείξει πόσο ενοχλητικά μπορεί να είναι τέτοια τηλεφωνήματα.
Σύμφωνα με την Federal Trade Commission, χιλιάδες άνθρωποι χάνουν χρήματα μέσω τηλεφωνικής απάτης. Μερικοί απατεώνες πωλητές έχουν την ικανότητα να πείθουν, να ισχυρίζονται ότι αντιπροσωπεύουν κάποια μεγάλη εταιρεία ή να στέλνουν ηλεκτρονικά μηνύματα ζητώντας να επικοινωνήσετε μαζί τους.
Ομολογώ πως αυτός ο τρόπος αντίδρασης της κυρίας είναι μια λαμπρή ιδέα για να εκδικηθείτε τέτοιους τύπους. Είναι για το ευρύτερο καλό της ανθρωπότητας! Δεν συμφωνείτε;
Διαβάστε τι είπε η ηλικιωμένη μόλις σήκωσε το τηλέφωνο!
Το τηλέφωνο χτυπά…
Η ηλικιωμένη: Παρακαλώ;
Ο πωλητής: Γεια σας κυρία μου. Κάνουμε μια έρευνα και θα θέλαμε να μας βοηθήσετε. Θα θέλατε να απαντήσετε σε μερικές ερωτήσεις;
Η ηλικιωμένη: Βεβαίως! Εμείς εδώ στην συμβουλευτική εταιρεία Evermoon δίνουμε πάντα στοιχεία στους πελάτες μας που βασίζονται στην προσωπική γνώμη!
Ο πωλητής: Χμ…εντάξει.Τέλος πάντων, η έρευνα παίρνει μόνο λίγα λεπτά και μετά θα μπείτε στην κλήρωση για τρεις μέρες διακοπές στο Κανκούν.
Η ηλικιωμένη: Αυτό δεν είναι απαραίτητο. Χρειάζεται μόνο η αμοιβή μας για την standard υπηρεσία που προσφέρουμε. Παρακαλώ σημειώστε ότι χρεώνουμε με την ώρα. Θα σας χρεώσουμε μια ώρα ακόμη και αν μιλήσουμε πέντε λεπτά.
Ο πωλητής: Όχι κυρία,θα πάρει μόνο 5 λεπτά όχι μια ώρα.
Η ηλικιωμένη: Καταλαβαίνω αλλά και πάλι θα πρέπει να πληρώσετε το ποσό που χρεώνουμε για μια ώρα και αυτό είναι 200 ευρώ. Πώς θέλετε να πληρώσετε; Έχετε ήδη λογαριασμό μαζί μας; Εάν ναι, απλά δώστε μου τον κωδικό σας για την εταιρεία μας.
Ο πωλητής: Όχι δεν τον έχω…Απλά μπαίνετε στην κλήρωση για ένα ταξίδι.
Η ηλικιωμένη: Δεν πειράζει. Μπορούμε να το τακτοποιήσουμε με πιστωτική κάρτα, αντί μικρής επιβάρυνσης. Το νέο ποσό ανέρχεται σε 240,30 ευρώ. Δώστε μας τον αριθμό της κάρτας σας.
Ο πωλητής: Τι κάρτα; Δεν πληρώνουμε 240,30 ευρώ γι” αυτό!
Η ηλικιωμένη: Α! Σωστά! Λυπάμαι πολύ. Μιλάμε σε ώρα αιχμής και χρεώνουμε περισσότερο μετά τις 6 το απόγευμα , ευχαριστώ πολύ που μου το θυμίσατε. Το ποσόν σας είναι 517,54 ευρώ.
Ο πωλητής: Τι; Όχι, όχι…Μπορούμε να καλούμε μετά τις 6 το απόγευμα. Ο νόμος λέει μέχρι τις 9 το βράδυ.
Η ηλικιωμένη: Η εταιρεία μας παρέχει τις υπηρεσίες της 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και από τις 6 το απόγευμα μέχρι τις 6 το πρωί είναι οι ώρες αιχμής. Τώρα δώστε μου τον αριθμό της κάρτας σας.
Ο πωλητής: Κοιτάξτε, εμένα απλά μου έδωσαν τα τηλεφωνήματα, δεν σας κάλεσα εγώ, ο υπολογιστής σας κάλεσε.
Η ηλικιωμένη: Α, κατάλαβα
Ο πωλητής: Ναι, μπορούμε να συνεχίσουμε την έρευνα;
Η ηλικιωμένη:Ναι, αλλά θα πρέπει να σας χρεώσω και την αυτόματη κλήση σας. Χρεώνουμε βλέπετε για να αποφεύγουμε να σπαταλάμε τον πολύτιμο χρόνο μας. Το νέο σας ποσόν χρέωσης είναι 759,99 ευρώ. Τώρα πείτε μου τα πρώτα τέσσερα ψηφία της κάρτας που θα θέλατε να χρησιμοποιήσουμε, παρακαλώ.
Ο πωλητής: Ένα λεπτό να σας δώσω τον υπεύθυνο παρακαλώ.
Η ηλικιωμένη: Εντάξει.
Μετά από πέντε λεπτά…
Ο υπεύθυνος: Γεια σας κυρία μου, τι πρόβλημα υπάρχει;
Η ηλικιωμένη: Κανένα απολύτως. Η συνολική σας χρέωση για μια ώρα συμβουλών με την εταιρεία μας σε ώρα αιχμής,με επιπλέον χρέωση για χρήση αυτόματης κλήσης και με χρέωση απάντησης από τον υπεύθυνο ανέρχεται σε 1163,67 ευρώ. Θα πληρώσετε με MasterCard,Visa, ή American Express;
Ο υπεύθυνος: Για τι πράγμα;
‘ΚΛΙΚ’
Εσείς θα τολμούσατε κάτι τέτοιο;
Originally posted 2015-08-17 02:24:17.
GIPHY App Key not set. Please check settings