in

Ο μοναδικός «άνθρωπος» που μπορεί να επιβιώσει από ένα τροχαίο ατύχημα είναι ο Graham

Ο Graham είναι το τελευταίο έργο της οδικής ασφάλειας του TAC (Transport Accident Commision), τονίζοντας πόσο ευάλωτο είναι το ανθρώπινο σώμα μας στις δυνάμεις που εμπλέκονται σε οδικά ατυχήματα.

To project της TAC έχει ως σκοπό να αναδείξει την ανθρώπινη ευπάθεια στο δρόμο.

Το TAC συνεργάστηκε με επιστήμονες, την χειρούργο Christian Kenfield και του ειδήμονα σε θέματα οδικής ασφάλειας David Logan, καθώς και της παγκοσμίου φήμης καλλιτέχνη Patricia Piccinini, για την παραγωγή του Graham – μια ζωντανή, διαδραστική γλυπτική αποδεικνύοντας την ανθρώπινη τρωτότητα.

Γνωρίστε τον Graham. Ίσως φαίνεται λίγο διαφορετικός αλλά σας βεβαιώνω ότι είναι άνθρωπος.

Ο λόγος που δείχνει έτσι είναι επειδή το σώμα του έχει τροποποιηθεί για να αντιμετωπίζει μια σύγκρουση αυτοκινήτου.

Ο Graham δημιουργήθηκε ως μέρος μιας νέας Αυστραλιανής εκστρατείας οδικής ασφάλειας

Σχεδιάστηκε από τη γλύπτη Patricia Piccinini, έναν κορυφαίο χειρούργο τραύματος, και έναν μηχανικό οδικής ασφάλειας

Έχει πολλαπλές θηλές για να προστατεύουν τις πλευρές του σαν μια δέσμη φυσικών αερόσακων

Ο εγκέφαλος του Graham είναι ο ίδιος με τον δικό σας, αλλά το κρανίο του είναι μεγαλύτερο με περισσότερο υγρό και περισσότερους συνδέσμους για να προστατεύσουν τον εγκέφαλο όταν προκληθεί μια σύγκρουση

Ο εγκέφαλος είναι ένα από τα πιο ευάλωτα μέρη του σώματός μας. Συγκρατείται απαλά από το εγκεφαλονωτιαίο υγρό που τον περιβάλλει, το οποίο ενεργεί ως ενσωματωμένος μηχανισμός ασφάλειας για να προστατεύσει τον εγκέφαλο από τα καθημερινά κτυπήματα και τους κραδασμούς.

Ο Graham έχει ένα πιο πλατύ πρόσωπο και πολύ λιπώδη ιστό για να απορροφά την ενέργεια μιας σύγκρουσης

Το πρόσωπο μας είναι μια ευπαθής σύνθεση οστών, μυών και χόνδρων. Πολλοί άνθρωποι που τραυματίζονται σε τροχαίες συγκρούσεις παθαίνουν κατάγματα ρινικών οστών που έχουν επιπλοκές όχι μόνο στα οστά αλλά και στους κόλπους και τις ευαίσθητες περιοχές πίσω από τα ζυγωματικά.

Για να τα αντιμετωπίσει αυτά, ο Graham έχει ένα μάλλον επίπεδο πρόσωπο. Η μύτη του έχει ελαττωθεί και τα αυτιά του προστατεύονται από την ογκώδη δομή του κρανίου και του τραχήλου του.

Ο Graham σχεδιάστηκε με πλευρές «τύπου αερόσακου» με σάκους που έχουν παρόμοια λειτουργία αυτήν ενός αερόσακου

Οι ζώνες ασφαλείας των αυτοκινήτων σχεδιάζονται για να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη των πλευρών για να μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις δυνάμεις μιας σύγκρουσης. Γι αυτό η τριών σημείων ζώνη ασφαλείας στηρίζει τις πλευρές το στέρνο και τη λεκάνη σας. Συγκεντρώνει τη δύναμη στο κέντρο του στήθους σας, διαχέοντας τη σ ολόκληρο το θώρακα έως ότου οι πλευρές σπάσουν όταν η δύναμη γίνει πάρα πολύ μεγάλη.

Το κρανίο του Graham είναι πολύ μεγαλύτερο, είναι σχεδόν σαν κράνος και έχει αυτές τις ενσωματωμένες πτυχώσεις που θα απορροφούσαν την ενέργεια σε μια σύγκρουση

Το κρανίο απορροφά πολλή δύναμη κατά τη σύγκρουση μέσω των καταγμάτων. Ουσιαστικά αυτό σταματά τη δύναμη από το να μεταφερθεί στον εγκέφαλο, με τον ίδιο σχεδόν τρόπο που λειτουργεί το κράνος. Το κρανίο του Graham έχει κατασκευαστεί για να απορροφήσει μεγαλύτερο μέρος της σύγκρουσης νωρίτερα, όπως ένα κράνος.

Τα γόνατα του Graham κινούνται προς όλες τις κατευθύνσεις έτσι είναι λιγότερο πιθανό να τραυματιστούν

Ένας πεζός, συνήθως, θα χτυπηθεί από ένα αυτοκίνητο κατα την κάθοδο απο το πεζοδρόμιο στο δρόμο. Σ αυτή τη σύγκρουση, το άμεσο πρόβλημα είναι ότι το γόνατο μας είναι φτιαγμένο για να κάμπτεται μονο προς μια κατεύθυνση, έτσι σχεδόν πάντα θα σπάσει πρώτο. Ανάλογα με τη δύναμη της σύγκρουσης, οι τένοντες μπορούν επίσης να συστραφούν να αποσπασθούν ή να υπερεκταθούν πολύ πέρα από την δυνατότητα τους.

Ο λαιμός του Graham είναι ενισχυμένος με μια δέσμη «υποστυλωμάτων» που προστατεύουν τον αυχένα και το κεφάλι του απο τραυματισμό όταν υπάρχει μαι απότομη μετακίνηση.

Ο λαιμός δεν έχει αρκετή δύναμη για να σταματήσει το τίναγμα της κεφαλής προς τα εμπρός σε μια σύγκρουση. Η μπροστινή κίνηση προκαλεί τραυματισμό λόγω υπερκαμψης και η προς τα πίσω κίνηση τραυματισμό λόγω υπερέκτασης.

Για να το πούμε απλά, ο λαιμός υφίσταται περισσότερη πίεση από αυτήν που οι δομές του μπορούν να διαχειριστούν. Ο επιπλέον κίνδυνος αφορά στο νωτιαίο μυελό που περνάει μέσα απο τους σπονδύλους του αυχένα. Εάν καμφθεί ή εκταθεί πάρα πολύ θα προκληθεί διατομή, που σημαίνει σοβαρό τραυματισμό όπως η παραπληγία ή η τετραπληγία.

Ο Graham έχει παχύτερο και πιο σκληρό δέρμα για να προστατεύσει και να περιορίσει τις αμυχές και τις εκδορές

Το αποτέλεσμα για τους πεζούς είναι συνήθως ένα κλειστό τραύμα. Αλλά όταν ρίξουν το σώμα μας στο δρόμο ή άν υπάρχουν σπασμένα γυαλιά, τότε μπορεί να υπάρξουν εκδορές και πληγές. Το δέρμα είναι ευάλωτο στο δρόμο και η πίσσα μπορεί να διαπεράσει τα ρούχα. Αυτό είναι πιο σημαντικό για τους μοτοσυκλετιστές και τους ποδηλάτες οι οποίοι έχουν ελάχιστη προστασία ανάμεσα σ αυτούς και στο δρόμο.

Έχει επίσης δυνατά, τύπου οπλής αλόγου πόδια, με πρόσθετες αρθρώσεις που του επιτρέπουν να φύγει απο την μέση γρήγορα εκτινασσόμενος σαν «συμπιεσμένο ελατήριο»

Στις συγκρούσεις με θύματα πεζούς, είναι πάρα πολλές οι μεταβλητές που έχουν επίπτωση στη βαρύτητα των τραυματισμών όπως το μέγεθος του οχήματος, το ύψος, η ταχύτητα και η γωνία πρόσκρουσης Και υπάρχουν πολλές καταστάσεις όπου στα πόδια έχουμε σοβαρά τραύματα. Οι τραυματισμοί των οστών της κνήμης του αστραγάλου και του άκρου ποδός μπορούν να προκαλέσουν μακροπρόθεσμη, γενικευμένη εξασθένιση επειδή είμαστε τόσο εξαρτημένοι απ αυτά για την καθημερινή μετακίνηση. Η κνήμη είναι το λιγότερο προστατευμένο κόκαλο στο σώμα, με μόνο ένα λεπτό στρώμα δέρματος να την καλύπτει.

Δεν έχεις ένα σώμα όπως του Graham;
Τότε καλύτερα να μειώσεις ταχύτητα την επόμενη φορά που θα είσαι πίσω από το τιμόνι.

Σπουδαστές εξερευνούν τον Graham στην βιβλιοθήκη της Victoria

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί:

Originally posted 2017-11-09 21:05:00.

What do you think?

Written by admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Τι διαφορά έχει το ούζο, η τσικουδιά, το τσίπουρο και η ράκη;

Πάνω από 30.000 κορίτσια κάτω των 16 υποβάλλονται κάθε χρόνο σε έκτρωση στην Ελλάδα